Αν η επιχείρησή σας δραστηριοποιείται στον χώρο των προϊόντων εσωτερικής διακόσμησης, γνωρίζετε καλά τις φυσικές διακυμάνσεις της αγοράς. Η άνοιξη και το καλοκαίρι φέρνουν κύματα πρόθυμων αγοραστών, ενώ οι ψυχρότεροι, ήσυχοι μήνες συχνά μοιάζουν με στασιμότητα
Σε αυτό το άρθρο θα εξετάσουμε γιατί το last-click attribution δεν ανταποκρίνεται πλέον στις ανάγκες του σύγχρονου ecommerce και ποια μοντέλα αποδίδουν πιο ακριβή και χρήσιμα insights.
Οι πλαϊνές κουρτίνες είναι ένα εσωτερικό αξεσουάρ που γίνεται όλο και πιο δημοφιλές. Και δεν είναι κάτι το περίεργο. Μια σωστά επιλεγμένη πλαϊνή κουρτίνα μπορεί να τελειοποιήσει την εμφάνιση του εσωτερικού σας χώρου με έναν εξαιρετικό τρόπο, προσφέροντας παράλ