Άρθρο στην κατηγορία Ιδέες

Γιατί το Last-Click Attribution είναι ξεπερασμένο — και τί να επιλέξετε αντί για αυτό στο Σύγχρονο Ηλεκτρονικό Εμπόριο
Γιατί το Last-Click Attribution είναι ξεπερασμένο — και τί να επιλέξετε αντί για αυτό στο Σύγχρονο Ηλεκτρονικό Εμπόριο

Σε αυτό το άρθρο θα εξετάσουμε γιατί το last-click attribution δεν ανταποκρίνεται πλέον στις ανάγκες του σύγχρονου ecommerce και ποια μοντέλα αποδίδουν πιο ακριβή και χρήσιμα insights.

5 λεπτά-ανάγνωση-πληθυντικό
Πώς να επιλέξετε κατάλληλες κουρτίνες βήμα βήμα
Πώς να επιλέξετε κατάλληλες κουρτίνες βήμα βήμα

Οι πλαϊνές κουρτίνες είναι ένα εσωτερικό αξεσουάρ που γίνεται όλο και πιο δημοφιλές. Και δεν είναι κάτι το περίεργο. Μια σωστά επιλεγμένη πλαϊνή κουρτίνα μπορεί να τελειοποιήσει την εμφάνιση του εσωτερικού σας χώρου με έναν εξαιρετικό τρόπο, προσφέροντας παράλ

6 λεπτά-ανάγνωση-πληθυντικό