Άρθρο στην κατηγορία Ιδέες

Μην εξαφανίζεστε: γιατί η χαμηλή σεζόν είναι το μυστικό σας όπλο για επιτυχία στο CPC
Μην εξαφανίζεστε: γιατί η χαμηλή σεζόν είναι το μυστικό σας όπλο για επιτυχία στο CPC

Αν η επιχείρησή σας δραστηριοποιείται στον χώρο των προϊόντων εσωτερικής διακόσμησης, γνωρίζετε καλά τις φυσικές διακυμάνσεις της αγοράς. Η άνοιξη και το καλοκαίρι φέρνουν κύματα πρόθυμων αγοραστών, ενώ οι ψυχρότεροι, ήσυχοι μήνες συχνά μοιάζουν με στασιμότητα

7 λεπτά-ανάγνωση-πληθυντικό
Γιατί το Last-Click Attribution είναι ξεπερασμένο — και τί να επιλέξετε αντί για αυτό στο Σύγχρονο Ηλεκτρονικό Εμπόριο
Γιατί το Last-Click Attribution είναι ξεπερασμένο — και τί να επιλέξετε αντί για αυτό στο Σύγχρονο Ηλεκτρονικό Εμπόριο

Σε αυτό το άρθρο θα εξετάσουμε γιατί το last-click attribution δεν ανταποκρίνεται πλέον στις ανάγκες του σύγχρονου ecommerce και ποια μοντέλα αποδίδουν πιο ακριβή και χρήσιμα insights.

5 λεπτά-ανάγνωση-πληθυντικό
Πώς να επιλέξετε κατάλληλες κουρτίνες βήμα βήμα
Πώς να επιλέξετε κατάλληλες κουρτίνες βήμα βήμα

Οι πλαϊνές κουρτίνες είναι ένα εσωτερικό αξεσουάρ που γίνεται όλο και πιο δημοφιλές. Και δεν είναι κάτι το περίεργο. Μια σωστά επιλεγμένη πλαϊνή κουρτίνα μπορεί να τελειοποιήσει την εμφάνιση του εσωτερικού σας χώρου με έναν εξαιρετικό τρόπο, προσφέροντας παράλ

6 λεπτά-ανάγνωση-πληθυντικό