Περιοδικό

Κατανόηση του χωνιού πηγών επισκεψιμότητας – Μια στρατηγική ματιά στην ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου
Κατανόηση του χωνιού πηγών επισκεψιμότητας – Μια στρατηγική ματιά στην ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου

Όλη η επισκεψιμότητα δεν είναι ίδια – και δεν είναι όλοι οι επισκέπτες έτοιμοι να αγοράσουν. Στο e‑commerce, η επιτυχία δεν αφορά μόνο την προσέλκυση επισκεπτών αλλά το να κατανοείς από πού προέρχονται και ποιο ρόλο παίζουν στην πορεία του πελάτη.

10 λεπτά-ανάγνωση-πληθυντικό
Πώς η εστίαση αποκλειστικά στο COS σκοτώνει την ανάπτυξη:
Πώς η εστίαση αποκλειστικά στο COS σκοτώνει την ανάπτυξη:

Στην αδιάκοπη επιδίωξη των επιδόσεων, πολλοί marketers στο ηλεκτρονικό εμπόριο πέφτουν άθελά τους σε μία παγίδα. Δεν είναι προφανής. Αντιθέτως, συχνά φαίνεται σαν επιτυχία. Το ROAS φαίνεται τέλειο. Το COS είναι εντός στόχων. Οι αναφορές απόδοσης δείχνουν όλα π

4 λεπτά-ανάγνωση-πληθυντικό
Καλοκαιρινές Τάσεις 2025: Οι πιο δημοφιλείς κατηγορίες επίπλων και οικιακών προϊόντων για τη σεζόν
Καλοκαιρινές Τάσεις 2025: Οι πιο δημοφιλείς κατηγορίες επίπλων και οικιακών προϊόντων για τη σεζόν

Το καλοκαίρι είναι εποχή ευκαιριών. Δώστε προτεραιότητα σε έπιπλα εξωτερικού χώρου, καλοκαιρινή ψυχαγωγία, οικογενειακά προϊόντα και λύσεις δροσιάς, για να ανταποκριθείτε στη ζήτηση της αγοράς.

7 λεπτά-ανάγνωση-πληθυντικό
Μελέτη Περίπτωσης: Αξιολόγηση και Βελτιστοποίηση της Απόδοσης COS για Βιώσιμη Ανάπτυξη
Μελέτη Περίπτωσης: Αξιολόγηση και Βελτιστοποίηση της Απόδοσης COS για Βιώσιμη Ανάπτυξη

Η εξισορρόπηση του COS ενώ διατηρείται η σταθερότητα του λογαριασμού είναι εφικτή με στρατηγικό σχεδιασμό και συνεχή παρακολούθηση. Εστιάζοντας σε αποδοτικές καμπάνιες, αξιοποιώντας εποχιακές ευκαιρίες και αντιμετωπίζοντας προληπτικά πιθανά προβλήματα, ο λογαρ

5 λεπτά-ανάγνωση-πληθυντικό
Μελέτη Περίπτωσης: Είσοδος διεθνούς ηλεκτρονικού καταστήματος σε νέα αγορά
Μελέτη Περίπτωσης: Είσοδος διεθνούς ηλεκτρονικού καταστήματος σε νέα αγορά

Η σωστά σχεδιασμένη είσοδος στην αγορά μέσω του BIANO αποτελεί εξαιρετική επένδυση για μεγάλους παίκτες που στοχεύουν σε σταθερά αποτελέσματα από την αρχή και θέλουν να αυξήσουν σταδιακά τις επενδύσεις τους.

4 λεπτά-ανάγνωση-πληθυντικό
Κειμενογράφος εναντίον Τεχνητής Νοημοσύνης – Ποιος πουλάει καλύτερα;
Κειμενογράφος εναντίον Τεχνητής Νοημοσύνης – Ποιος πουλάει καλύτερα;

Όμως στο ηλεκτρονικό εμπόριο, η πιο γρήγορη επιλογή δεν είναι πάντα και η πιο αποτελεσματική — ειδικά αν ο στόχος σας είναι να πουλήσετε και όχι απλώς να παρουσιάσετε προϊόντα. Εκεί υπερτερούν ακόμη οι έμπειροι ανθρώπινοι κειμενογράφοι.

7 λεπτά-ανάγνωση-πληθυντικό
Γιατί το Last-Click Attribution είναι ξεπερασμένο — και τί να επιλέξετε αντί για αυτό στο Σύγχρονο Ηλεκτρονικό Εμπόριο
Γιατί το Last-Click Attribution είναι ξεπερασμένο — και τί να επιλέξετε αντί για αυτό στο Σύγχρονο Ηλεκτρονικό Εμπόριο

Σε αυτό το άρθρο θα εξετάσουμε γιατί το last-click attribution δεν ανταποκρίνεται πλέον στις ανάγκες του σύγχρονου ecommerce και ποια μοντέλα αποδίδουν πιο ακριβή και χρήσιμα insights.

5 λεπτά-ανάγνωση-πληθυντικό
8 καλύτεροι σχεδιαστές εσωτερικού χώρου δωρεάν στο διαδίκτυο
8 καλύτεροι σχεδιαστές εσωτερικού χώρου δωρεάν στο διαδίκτυο

Πρίν να αγοράσετε το πρώτο έπιπλο, για το σπίτι των ονείρων σας, μπορείτε να δημιουργήσετε, την δική σας ιδέα ή κάποιο σχέδιο ενός δωματίου απο την αρχή. Στο ίντερνετ υπάρχουν αμέτρητα προγράμματα που θα σας βοηθήσουν να σχεδιάσετε τα δικά σας δωμάτια δωρεάν.

10 λεπτά-ανάγνωση-πληθυντικό
Πώς να επιλέξετε κατάλληλες κουρτίνες βήμα βήμα
Πώς να επιλέξετε κατάλληλες κουρτίνες βήμα βήμα

Οι πλαϊνές κουρτίνες είναι ένα εσωτερικό αξεσουάρ που γίνεται όλο και πιο δημοφιλές. Και δεν είναι κάτι το περίεργο. Μια σωστά επιλεγμένη πλαϊνή κουρτίνα μπορεί να τελειοποιήσει την εμφάνιση του εσωτερικού σας χώρου με έναν εξαιρετικό τρόπο, προσφέροντας παράλ

6 λεπτά-ανάγνωση-πληθυντικό