Το πρώτο εξάμηνο του 2025 αποτέλεσε περίοδο ταχείας μεταμόρφωσης για το ηλεκτρονικό εμπόριο. Με τις αναδυόμενες τεχνολογίες, τις μεταβαλλόμενες προσδοκίες των καταναλωτών και τα νέα κανάλια πωλήσεων που κερδίζουν έδαφος, οι διαδικτυακοί λιανοπωλητές πιέζονται
Το πρώτο εξάμηνο του 2025 αποτέλεσε περίοδο ταχείας μεταμόρφωσης για το ηλεκτρονικό εμπόριο. Με τις αναδυόμενες τεχνολογίες, τις μεταβαλλόμενες προσδοκίες των καταναλωτών και τα νέα κανάλια πωλήσεων που κερδίζουν έδαφος, οι διαδικτυακοί λιανοπωλητές πιέζονται
Όλη η επισκεψιμότητα δεν είναι ίδια – και δεν είναι όλοι οι επισκέπτες έτοιμοι να αγοράσουν.
Στο e‑commerce, η επιτυχία δεν αφορά μόνο την προσέλκυση επισκεπτών αλλά το να κατανοείς από πού προέρχονται και ποιο ρόλο παίζουν στην πορεία του πελάτη.
Στην αδιάκοπη επιδίωξη των επιδόσεων, πολλοί marketers στο ηλεκτρονικό εμπόριο πέφτουν άθελά τους σε μία παγίδα. Δεν είναι προφανής. Αντιθέτως, συχνά φαίνεται σαν επιτυχία. Το ROAS φαίνεται τέλειο. Το COS είναι εντός στόχων. Οι αναφορές απόδοσης δείχνουν όλα π
Το καλοκαίρι είναι εποχή ευκαιριών. Δώστε προτεραιότητα σε έπιπλα εξωτερικού χώρου, καλοκαιρινή ψυχαγωγία, οικογενειακά προϊόντα και λύσεις δροσιάς, για να ανταποκριθείτε στη ζήτηση της αγοράς.
Η εξισορρόπηση του COS ενώ διατηρείται η σταθερότητα του λογαριασμού είναι εφικτή με στρατηγικό σχεδιασμό και συνεχή παρακολούθηση. Εστιάζοντας σε αποδοτικές καμπάνιες, αξιοποιώντας εποχιακές ευκαιρίες και αντιμετωπίζοντας προληπτικά πιθανά προβλήματα, ο λογαρ
Η σωστά σχεδιασμένη είσοδος στην αγορά μέσω του BIANO αποτελεί εξαιρετική επένδυση για μεγάλους παίκτες που στοχεύουν σε σταθερά αποτελέσματα από την αρχή και θέλουν να αυξήσουν σταδιακά τις επενδύσεις τους.
Όμως στο ηλεκτρονικό εμπόριο, η πιο γρήγορη επιλογή δεν είναι πάντα και η πιο αποτελεσματική — ειδικά αν ο στόχος σας είναι να πουλήσετε και όχι απλώς να παρουσιάσετε προϊόντα. Εκεί υπερτερούν ακόμη οι έμπειροι ανθρώπινοι κειμενογράφοι.