Άρθρο στην κατηγορία για eshop

Κύριες Τάσεις που Διαμορφώνουν το Ηλεκτρονικό Εμπόριο το 2025: Μια Ενδιάμεση Επισκόπηση και Τι να Δώσετε Προτεραιότητα
Κύριες Τάσεις που Διαμορφώνουν το Ηλεκτρονικό Εμπόριο το 2025: Μια Ενδιάμεση Επισκόπηση και Τι να Δώσετε Προτεραιότητα

Το πρώτο εξάμηνο του 2025 αποτέλεσε περίοδο ταχείας μεταμόρφωσης για το ηλεκτρονικό εμπόριο. Με τις αναδυόμενες τεχνολογίες, τις μεταβαλλόμενες προσδοκίες των καταναλωτών και τα νέα κανάλια πωλήσεων που κερδίζουν έδαφος, οι διαδικτυακοί λιανοπωλητές πιέζονται

10 λεπτά-ανάγνωση-πληθυντικό
Κύριες Τάσεις που Διαμορφώνουν το Ηλεκτρονικό Εμπόριο το 2025: Μια Ενδιάμεση Επισκόπηση και Τι να Δώσετε Προτεραιότητα
Κύριες Τάσεις που Διαμορφώνουν το Ηλεκτρονικό Εμπόριο το 2025: Μια Ενδιάμεση Επισκόπηση και Τι να Δώσετε Προτεραιότητα

Το πρώτο εξάμηνο του 2025 αποτέλεσε περίοδο ταχείας μεταμόρφωσης για το ηλεκτρονικό εμπόριο. Με τις αναδυόμενες τεχνολογίες, τις μεταβαλλόμενες προσδοκίες των καταναλωτών και τα νέα κανάλια πωλήσεων που κερδίζουν έδαφος, οι διαδικτυακοί λιανοπωλητές πιέζονται

10 λεπτά-ανάγνωση-πληθυντικό
Κατανόηση του χωνιού πηγών επισκεψιμότητας – Μια στρατηγική ματιά στην ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου
Κατανόηση του χωνιού πηγών επισκεψιμότητας – Μια στρατηγική ματιά στην ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου

Όλη η επισκεψιμότητα δεν είναι ίδια – και δεν είναι όλοι οι επισκέπτες έτοιμοι να αγοράσουν. Στο e‑commerce, η επιτυχία δεν αφορά μόνο την προσέλκυση επισκεπτών αλλά το να κατανοείς από πού προέρχονται και ποιο ρόλο παίζουν στην πορεία του πελάτη.

10 λεπτά-ανάγνωση-πληθυντικό
Πώς η εστίαση αποκλειστικά στο COS σκοτώνει την ανάπτυξη:
Πώς η εστίαση αποκλειστικά στο COS σκοτώνει την ανάπτυξη:

Στην αδιάκοπη επιδίωξη των επιδόσεων, πολλοί marketers στο ηλεκτρονικό εμπόριο πέφτουν άθελά τους σε μία παγίδα. Δεν είναι προφανής. Αντιθέτως, συχνά φαίνεται σαν επιτυχία. Το ROAS φαίνεται τέλειο. Το COS είναι εντός στόχων. Οι αναφορές απόδοσης δείχνουν όλα π

4 λεπτά-ανάγνωση-πληθυντικό
Καλοκαιρινές Τάσεις 2025: Οι πιο δημοφιλείς κατηγορίες επίπλων και οικιακών προϊόντων για τη σεζόν
Καλοκαιρινές Τάσεις 2025: Οι πιο δημοφιλείς κατηγορίες επίπλων και οικιακών προϊόντων για τη σεζόν

Το καλοκαίρι είναι εποχή ευκαιριών. Δώστε προτεραιότητα σε έπιπλα εξωτερικού χώρου, καλοκαιρινή ψυχαγωγία, οικογενειακά προϊόντα και λύσεις δροσιάς, για να ανταποκριθείτε στη ζήτηση της αγοράς.

7 λεπτά-ανάγνωση-πληθυντικό
Μελέτη Περίπτωσης: Αξιολόγηση και Βελτιστοποίηση της Απόδοσης COS για Βιώσιμη Ανάπτυξη
Μελέτη Περίπτωσης: Αξιολόγηση και Βελτιστοποίηση της Απόδοσης COS για Βιώσιμη Ανάπτυξη

Η εξισορρόπηση του COS ενώ διατηρείται η σταθερότητα του λογαριασμού είναι εφικτή με στρατηγικό σχεδιασμό και συνεχή παρακολούθηση. Εστιάζοντας σε αποδοτικές καμπάνιες, αξιοποιώντας εποχιακές ευκαιρίες και αντιμετωπίζοντας προληπτικά πιθανά προβλήματα, ο λογαρ

5 λεπτά-ανάγνωση-πληθυντικό
Μελέτη Περίπτωσης: Είσοδος διεθνούς ηλεκτρονικού καταστήματος σε νέα αγορά
Μελέτη Περίπτωσης: Είσοδος διεθνούς ηλεκτρονικού καταστήματος σε νέα αγορά

Η σωστά σχεδιασμένη είσοδος στην αγορά μέσω του BIANO αποτελεί εξαιρετική επένδυση για μεγάλους παίκτες που στοχεύουν σε σταθερά αποτελέσματα από την αρχή και θέλουν να αυξήσουν σταδιακά τις επενδύσεις τους.

4 λεπτά-ανάγνωση-πληθυντικό
Κειμενογράφος εναντίον Τεχνητής Νοημοσύνης – Ποιος πουλάει καλύτερα;
Κειμενογράφος εναντίον Τεχνητής Νοημοσύνης – Ποιος πουλάει καλύτερα;

Όμως στο ηλεκτρονικό εμπόριο, η πιο γρήγορη επιλογή δεν είναι πάντα και η πιο αποτελεσματική — ειδικά αν ο στόχος σας είναι να πουλήσετε και όχι απλώς να παρουσιάσετε προϊόντα. Εκεί υπερτερούν ακόμη οι έμπειροι ανθρώπινοι κειμενογράφοι.

7 λεπτά-ανάγνωση-πληθυντικό