Μην εξαφανίζεστε: γιατί η χαμηλή σεζόν είναι το μυστικό σας όπλο για επιτυχία στο CPC

Μην εξαφανίζεστε: γιατί η χαμηλή σεζόν είναι το μυστικό σας όπλο για επιτυχία στο CPC

Vladi Minkov

Αν η επιχείρησή σας δραστηριοποιείται στον χώρο των προϊόντων εσωτερικής διακόσμησης, γνωρίζετε καλά τις φυσικές διακυμάνσεις της αγοράς. Η άνοιξη και το καλοκαίρι φέρνουν κύματα πρόθυμων αγοραστών, ενώ οι ψυχρότεροι, ήσυχοι μήνες συχνά μοιάζουν με στασιμότητα

Αν όμως σας λέγαμε ότι αυτή η ήσυχη περίοδος είναι στην πραγματικότητα μια από τις πιο ισχυρές αλλά υποτιμημένες ευκαιρίες για στρατηγική ανάπτυξη;

Ως συνεργάτες σας στο CPC marketing, θέλουμε να σας προσφέρουμε μια διαφορετική οπτική. Η χαμηλή σεζόν δεν είναι η ώρα να «σβήσετε τα φώτα», αλλά η κατάλληλη στιγμή για να επενδύσετε έξυπνα σε νέο κοινό. Με τη βοήθεια της πλατφόρμας μας, μπορείτε να χτίσετε τώρα ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που θα αποφέρει σπουδαία αποτελέσματα όταν επιστρέψει η αιχμή. Ας δούμε γιατί η στρατηγική χαμηλής σεζόν είναι κρίσιμη για την επιχείρησή σας και πώς μπορείτε να την εφαρμόσετε άψογα μαζί μας.


Το πλεονέκτημα της χαμηλής σεζόν: λιγότερος ανταγωνισμός, περισσότερες ευκαιρίες

Το πρώτο όφελος που θα παρατηρήσετε είναι ότι το διαφημιστικό τοπίο είναι πολύ λιγότερο κορεσμένο. Πολλοί ανταγωνιστές σας θα μειώσουν τους προϋπολογισμούς τους, πράγμα που οδηγεί σε:

  • Χαμηλότερα κόστη προσφορών (bids): Με λιγότερο ανταγωνισμό, το κόστος για να προβληθείτε σε κορυφαίες θέσεις στο Biano μειώνεται συχνά. Έτσι, ο προϋπολογισμός σας αποδίδει καλύτερα, καθώς τα προϊόντα σας θα εμφανίζονται σε περισσότερους χρήστες με το ίδιο ή και μικρότερο κόστος.
  • Μεγαλύτερο μερίδιο ορατότητας (share of voice): Όσο άλλοι μειώνουν την παρουσία τους, η δική σας επωνυμία μπορεί να αποκτήσει κυρίαρχη θέση. Αυτή είναι η στιγμή να πρωταγωνιστήσετε σε βασικές κατηγορίες και να κερδίσετε το ενδιαφέρον επισκεπτών που μόλις αρχίζουν να εμπνέονται για μελλοντικά σχέδια.

Αυτοί οι νέοι χρήστες μπορεί να μην είναι έτοιμοι να πατήσουν «αγορά» σήμερα, αλλά είναι οι μελλοντικοί σας πελάτες. Είναι σχεδιαστές, ονειροπόλοι, που αποθηκεύουν ιδέες για μια ανακαίνιση. Εάν τους προσελκύσετε τώρα, η επιχείρησή σας θα είναι εκείνη που θα θυμηθούν όταν έρθει η ώρα να αγοράσουν.


Γιατί η επένδυση τώρα αποφέρει περισσότερα κέρδη στο μέλλον

Η διαφήμιση μέσω της πλατφόρμας μας κατά τη χαμηλή σεζόν είναι μια στρατηγική επένδυση στο μελλοντικό σας pipeline πωλήσεων. Τι κερδίζετε άμεσα;

  • Δημιουργείτε πολύτιμο κοινό για remarketing: Κάθε νέος χρήστης που κλικάρει και επισκέπτεται τον ιστότοπό σας είναι ένα asset. Με την παρακολούθησή μας (tracking), τους προσθέτετε εύκολα σε remarketing λίστες. Έτσι, όταν επανέλθει η αιχμή, δε θα ξεκινήσετε από το μηδέν, αλλά θα στοχεύσετε ένα ήδη «ζεστό» κοινό, βελτιώνοντας το conversion rate και το ROAS.
  • Ενισχύετε το SEO και την οργανική ανάπτυξη: Οι μηχανές αναζήτησης (Google κ.λπ.) ευνοούν ιστότοπους με σταθερή επισκεψιμότητα και engagement. Με την κυκλοφορία που φέρνετε μέσω της πλατφόρμας μας όλο τον χρόνο, στέλνετε θετικά σήματα που ανεβάζουν το domain authority. Έτσι, μακροπρόθεσμα κερδίζετε καλύτερες οργανικές θέσεις και δωρεάν traffic.
  • Αποκτάτε πολύτιμες αγοραστικές πληροφορίες: Η συμπεριφορά των νέων επισκεπτών σας είναι μια «χρυσή ευκαιρία» για δεδομένα. Μέσα από τα reports, θα δείτε ποια προϊόντα, κατηγορίες και στυλ τραβούν την προσοχή νωρίς. Αυτή η γνώση είναι ανεκτίμητη για τις αποφάσεις σε αποθέματα, merchandising και μελλοντικές καμπάνιες.

Το πλάνο σας για τη χαμηλή σεζόν: βήμα-βήμα με την πλατφόρμα μας

Έτοιμοι να μετατρέψετε τους ήσυχους μήνες σε κινητήρα ανάπτυξης; Δείτε πώς:

  1. Εκκινήστε καμπάνιες «Brand Awareness»: Στο dashboard σας επιλέξτε στόχο που εστιάζει σε επισκεψιμότητα και απήχηση. Έτσι, οι προσφορές σας θα βελτιστοποιηθούν για μέγιστη ορατότητα σε νέους χρήστες.
  2. Επενδύστε σε inspirational κατηγορίες: Αντί να ξοδέψετε όλο τον προϋπολογισμό σε πολύ στοχευμένα προϊόντα, διαθέστε μέρος σε πιο ευρείες, εμπνευστικές κατηγορίες στο Biano, όπως «Ιδέες για Σαλόνι» ή «Inspiration για Βεράντα». Συχνά είναι πιο οικονομικό και τέλειο για χρήστες στην αρχή της διαδρομής.
  3. Προωθήστε το περιεχόμενό σας: Έχετε blog, style guide ή lookbook; Δημιουργήστε καμπάνιες που οδηγούν traffic απευθείας εκεί, χτίζοντας αξία και εμπιστοσύνη στην τεχνογνωσία σας.
  4. Εκμεταλλευτείτε το advanced targeting: Στοχεύστε χρήστες με βάση δημογραφικά και ενδιαφέροντα για σπίτι, design και ανακαινίσεις, ώστε οι διαφημίσεις σας να φτάσουν στους πιο σχετικούς υποψήφιους πελάτες.
  5. Παρακολουθήστε τα engagement metrics: Δώστε έμφαση στο «Χρόνο στον ιστότοπο» και τις «Σελίδες ανά επίσκεψη». Ο στόχος δεν είναι απλά ένα γρήγορο κλικ, αλλά η έναρξη σχέσης με έναν νέο, περίεργο επισκέπτη.

Η χαμηλή σεζόν είναι στρατηγική επιλογή. Μπορείτε να σταματήσετε τις ενέργειες και να δείτε το pipeline σας να στερεύει ή να χρησιμοποιήσετε αυτήν την περίοδο για να χτίσετε σταθερά θεμέλια για την πιο κερδοφόρα σεζόν σας μέχρι τώρα. Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας, δείτε αυτές τις στρατηγικές και αφήστε μας να σας βοηθήσουμε να αξιοποιήσετε στο έπακρο αυτή τη σιωπηλή αλλά πολύτιμη ευκαιρία.